לפתיחת חנות וירטואלית
השאר פרטים או חייג/י: 1-800-077-107
חנות וירטואלית
phone4, phone, contact, telephone, support, call
1-800-077-107
לפתיחת חנות וירטואלית חייג/י:
אל תפריע לגולש
הגולש בחנות שלך רוצה לקנות, אל תפריע לו ותדגיש את מה שחשוב באמת - המוצרים.

הצג מוצרים בדף הבית
על הגולש להבין בשניה הראשונה מה מציעים לו, לכן מומלץ להציג קוביות מוצר בדף הבית, כך הגולש מבין מבלי לקרוא מילה שהוא יכול לקנות את מה שהוא רואה באתר שלך.

טלפון במקום בולט
חשוב מאוד להציג מספר טלפון להזמנות במקום בולט בכל דפי האתר, לא לכל הגולשים יש סבלנות לבצע את ההזמנה באמצעות האתר.

גודל הכותרת באתר
אחת הטעויות הנפוצות היא השקעה בכותרת עליונה גבוהה מדי, הלוגו לא צריך להיות ענק ומבהיל, זה פוגע בכם, כנסו לאתרים ותראו שהלוגו הממוצע הוא די קטן וזה לא במקרה.

רקעי וצבעי האתר
הרקע שעל גביו התוכן של האתר , המוצרים, הטקסטים - מומלץ שיהיה צבע חלק ולא טפט או תמונת רקע שמקשה על הגולש לקרוא ולהבין מה אתם מציעים לו.

ניווט ברור
הניווט באתר צריך להיות ברור ונוח לגולש ולכן על התפריטים להיות נוחים לקריאה וללא משחקים מיותרים לאורך כל האתר, חנות וירטואלית זה עסק לכל דבר, זה לא סתם עוד אתר, אל תנסו להמציא עת הגלגל דווקא בכל מה שקשור לניווט.

שאל חברים את השאלות הנכונות
תבקשו מחברים להיכנס לאתר, לאחר מכן תשאלו אותם מה הדבר הראשון שהם ראו באתר, האם הם הבחינו במה שרציתם?

הסחות דעת לא בבית ספרנו
הימנעו מגימיקים מיותרים בדף המוצר, הגולש רגע אחד מלפני רכישה, כל הסחת דעת שתעביר אותו לעמוד אחר מקלקלת לכם את המכירה וגורמת להפסד מכירה שכבר הייתה ביידים שלכם.

לא קשור לעיצוב, אבל לא התאפקנו...
הימנעו ממוזיקת רקע, אף אחד לא נכנס לחנות וירטואלית במטרה לשמוע מוזיקה ולכן גם אף אחד לא ישאר באתר בגלל שיר שבחרתם, אבל בהחלט ישנם גולשים שיצאו בגלל שהמוזיקה תפריע להם.

רוצה טיפים נוספים? 
כל הלקוחות שלנו נהנים מחוות דעת מקצועית לאתר שלהם באופן אישי בהתאם לצרכים שלהם, של הלקוחות אליהם הם מכוונים ובהתאם למוצרים כמובן, הצטרף אלינו והניסיון שלנו יעזור לך למכור יותר.
 

עיצוב חנות וירטואלית

טיפים לעיצוב חנות וירטואלית