חנות וירטואלית
phone4, phone, contact, telephone, support, call
1-800-077-107
לפתיחת חנות וירטואלית חייג/י:

זאפ והשאוות מחירים
הגולשים שיכנסו אליכם מאתרי השוואת מחירים, הינם ממוקדים מאוד, יודעים מה הם רוצים לקנות ורק מחפשים איפה. התשלום מתבצע עברו כל כניסה לאתר, עלות כל כניסה לאתר בין 40-90 אג', תלוי בתחום.

גוגל אדוורדס
אלו הן מודעות הפרסום המופיעות לצד תוצאות החיפוש של גוגל. התשלום הוא עבור כל כניסה לאתר, אתם בוחרים באלו ביטויים להופיע. ככל שיש יותר מפרסמים בביטוי מסויים - כך המחיר שלו גבוה יותר ולהפך. לכן, ההמלצה שלי לחנויות, היא לפרסם אך ורק שמות של מוצרים. לדוגמא: אם אתם מוכרים צעצועים, אל תפרסמו את המילה צעצועים, היא מאוד יקרה ופחות ממוקדת, אם תתמקדו במוצרים ותפרסמו ביטויים כמו רכבת משחק, פאזל 500 חלקים ותקשרו כל ביטוי ישירות לדף המוצר - גם המחיר שתשלמו עבור הפרסום יהיה נמוך יותר, גם תשיגו יותר כניסות בתקציב הפרסום שלכם והכי חשוב - תזכו לכניסות ממוקדות מאוד.

פייסבוק
פתחו דף בפייסבוק לאתר שלכם והציבו כפתור "לייק" במקום בולט בכל דפי האתר. אל תתביישו לבקש מלקוחות לעשות לכם "לייק", עשו זאת בחינניות, בסוף השיחה כדרך אגב "אל תשכח לעשות לנו לייק". תוכלו גם להציע הטבה או הנחה בקנייה הבאה למי שיעשה לייק ולפתוח בקמפיין שלם. חוץ מחיזוק האגו של האתר, אם תעשו שימוש נכון בדף הפייסבוק, כמות הלייקים שהשגתם תעזור לכם באופן משמעותי, וכלו להפיץ מבצעים, לספר על מוצר חדש לאחל חג שמח ובעצם להעביר מסרים מיידי לכל החברים של האתר שלכם בפייסבוק.

יוטיוב
 צרו סרטון פרסומות והעלו אותו ליוטיוב - איכות הסרטון תלויה בתקציב והיכולות שלכם. אם יש לכם תקציב מיותר, תנו לאנשי מקצוע או סטודנט לקולנוע שיפיקו לכם סרטון תדמית לחנות (1000-2000 ש"ח) , אם אין לכם תקציב , תוכלו לנסות לצור את הסרטון בעצמכם באמצעות מצלמת וידאו ולערוך בתוכנת MOVIE MAKER שמגיעה עם תוכנת חלונות. הרעיון מאחורי הסרטון, שאם מישהו יחפש סרטון בנושא החנות שלכם - שהוא יגיע אליכם. אגב, אם הצלחתם לצור סרטון מוצלח במיוחד - העלו אותו גם לאתר שלכם.

הפצת סחורה
הטיפ הכי קצר והכי יעיל - יש לכם סחורה? למה להיתקע איתה רק באתר שלך? פנו לחנויות וקניונים וירטואלים והציעו להם להציג את הסחורה שלכם באתר שלהם בתמורה לאחוזים מכל מכירה. כמה פשוט, ככה יעיל.

פרסום ויראלי ויצירת באזז
פרסום שעובר מפה לאוזן, בשביל שהוא יעבוד טוב, תצטרכו לשבור את הראש ולהיות יצרתיים במיוחד כי לגרום לאנשים לדבר על האתר שלכם זאת המשימה הכי מאתגרת במאמר זה, דוגמא ליצירת באזז ? כשמישהו מפורסם עושה משהו שערורייתי זה מייצר באזז יותר מכל קמפיין פרסומת וחנות וירטואלית יכולה לייצר באזז באמצעות סרטון פרסומת קיצוני שירוץ ברשתות החברתיות, לא צריך תקציב גדול, אבל יצרתיות חובה.

קידום אורגני
התקדמות בתוצאות החיפוש של גוגל (לא במודעות), ישנן פעולות בסיסיות שתוכלו לבצע בעצמכם, אם ברשותך אתר במערכת הינך זכאי לייעוץ בחינם והדרכה כיצד לקדם את אתרך אורגנית ללא תשלום, אבל עם לא מעט עבודה.
הערך המוסף שלנו הוא הניסיון בניהול חנויות ואיתו הניסיון בפרסום חנויות. כל בעלי החנויות אצלנו נהנים מייעוץ אישי לאתר והחנות בפרט וכמובן שללא שום תוספת תשלום, להפך, זה בדיוק החלק ממנו אנחנו הכי נהנים, כי כל אתר הוא סיפור מרתק בפני עצמו.

לפניכם רשימת טיפים קצרה וכללית לפרסום חנות וירטואלית, אל תהססו לצור איתנו קשר לקבלת טיפים ייחודים עבורם חנותכם, זאת ההנאה הכי גדולה שלנו !

פרסום חנות וירטואלית